Omega rozpoczyna sprzedaż zegarków przez Internet
Kolejną marką zegarkową, która zdecydowała się na sprzedaż czasomierzy przez Internet jest Omega. Na początek z oficjalnego e-sklepu firmy skorzystać będą mogli jednak tylko klienci ze Stanów Zjednoczonych.
Kilka miesięcy temu, w jednym z artykułów opisywaliśmy zmieniające się trendy i coraz częstsze przypadki uruchamiania przez luksusowe marki zegarkowe własnych platform sprzedaży on-line (więcej TUTAJ). Teraz na nowy kanał sprzedaży zdecydowała się Omega.
Własny e-sklep ma w założeniu ułatwić dostęp do produktów marki – w końcu nie każdy mieszka w pobliżu butiku. Ponadto zagwarantuje on szybką dostawę i możliwość zwrotu zegarka do 14 dni (zwrotom nie podlegają modele uszkodzone przez nabywcę oraz te na gumowych paskach, które po zakupie zdecydujemy się przyciąć).
„Sieciowy” sklep Omegi będzie również kusił limitowanymi edycjami, dostępnymi wyłącznie przez ten kanał sprzedaży – na początek firma zaoferuje w tym modelu zegarek Seamaster Planet Ocean „Michael Phelps”.
Internetowy sklep zaoferuje niemal pełny asortyment zegarków Omega z bieżącej kolekcji Speedmaster, Seamaster, Constellation oraz De Ville. W materiałach prasowych firma zapewnia, że nadal rozwijana będzie sieć tradycyjnych butików, gwarantujących możliwość fizycznego obcowania z zegarkami i odgrywających najważniejszą rolę w kształtowaniu doświadczeń zakupowych. Jednocześnie informuje, że w najbliższej przyszłości przewiduje rozszerzenie zasięgu działania e-sklepu o kolejne kraje.