
Zegarek Roku 2018 – finałowa gala, laureaci, nagrody [dużo zdjęć]
Jeszcze większa, jeszcze lepsza – 9. edycja konkursu Zegarek Roku 2018 zakończyła się tradycyjną, uroczystą galą w warszawskim Pałacu Sobańskich. Główny laur powędrował tym razem w ręce A. Lange & Söhne.
Za nami kolejna, 9. już edycja najważniejszych branżowych nagród w Polsce – Zegarka Roku CH24.PL. Tegoroczna odsłona była jeszcze większa, z jeszcze okazalszą listą gości i większą liczbą Waszych głosów w kategorii „Wybór Internautów”. W Pałacu Sobańskich zebrało się ponad 100 osób z szeroko pojętej branży zegarkowej, od reprezentantów zwycięskich marek i ich polskiej dystrybucji, przez media, kolekcjonerów i przyjaciół CH24.PL. Wieczór poprowadził Jarosław Juszkiewicz, dziennikarz radiowy, którego głos możecie znać z nawigacji Google Maps. Ręcznie wykonywane statuetki powędrowały zaś w ręce zwycięskich zegarków, a raczej przedstawicieli reprezentujących je manufaktur. Nie zabrakło tradycyjnego „watchelfie” oraz „watch haka” w wydaniu członka jury, Miguela Seabry.


Dwie nagrody ZR2018 trzymaliśmy do końca w tajemnicy, a ich laureaci ogłoszeni zostali dopiero podczas gali wręczenia nagród. Nagroda Specjalna Jury 2018 powędrowała w tym roku w ręce Edouarda Meylana – CEO H. Moser & Cie. Edouard wyróżniony został za wyjątkowy sposób sprawowania roli szefa prestiżowej, zegarkowej manufaktury i absolutnie świeże (choć nie pozbawione kontrowersji) podejście do zegarkowego marketingu oraz promocji zegarmistrzowskiej sztuki. Więcej o zegarku ze szwajcarskiego sera, o pozbyciu się Swiss Made oraz podgryzaniu pewnego jabłka możecie poczytać m.in. TUTAJ oraz TUTAJ.
Tytuł Grand Prix Zegarka Roku 2018 z kolei powędrował w ręce zdecydowanie najlepszego (zdaniem konkursowego jury) czasomierza minionych 12 miesięcy – A. Lange & Söhne Triple Split. Potrójny chronograf z niemieckiej manufaktury zachwycił branżowy świat już podczas swojej premiery w styczniu, w Genewie i od tamtej pory nie przestaje zachwycać swoim skomplikowaniem, jakością wykonania oraz spójnym designem, utrzymanym w tradycji niemieckiej szkoły zegarmistrzowskiej.
Pozostałe konkursowe statuetki ZR2018 odebrali osobiście Florian Kleinsteuber (International PR & Communication Manager Lange & Söhne), Daria Szajnar (Dyrektor Marketingu W.Kruk – w imieniu marki Rolex), Michał Stawecki (Dyrektor Marketingu Apart – w imieniu marki Cartier), Fabio Monti (International Marketing Director Bulgari), Adrian Bosshard (CEO Certina) razem z Tomaszem Krukiem (Brand Manager Certina Polska) oraz Agnieszka Ławniczak-Czajkowska (Brand Manager Tissot Polska) i Daniel Niklaus (CFO Tissot).







Zegarek Roku nie byłby możliwy bez naszych wieloletnich partnerów – firm Porsche Polska oraz Martell. Za kolejny udaną galę dziękujemy również naszemu gospodarzowi – Pałacowi Sobańskich w Warszawie – oraz partnerowi medialnemu wydarzenia – Men’s Health.

Za rok obchodzić będziemy 10-lecie Zegarka Roku. Zapraszamy już dziś, a póki co fotoreportaż z tegorocznej gali wręczenia nagród.





Zdjecia: Marcin Klaban