Time to Meet Grand Seiko
Bohaterem 10. już spotkania z cyklu „Time to Meet” było Grand Seiko – luksusowa marka japońskiej manufaktury, mogąca poszczycić się znakomitej klasy zegarmistrzostwem.
Grand Seiko, od dwóch lat marka niezależna, wyodrębniona ze struktur swojej siostrzanej organizacji, jest z pewnością jednym z bardziej niedocenianych twórców mechanicznego (i nie tylko) zegarmistrzostwa. Przeciętny odbiorca, zapatrzony w mityczne Swiss Made na zegarkowym cyferblacie, trochę niechętnie i bez zaufania spogląda na zegarki produkowane poza Szwajcarią. Robi sobie tym samym krzywdę, bo Grand Seiko to uznana przez koneserów manufaktura, oferująca przemyślaną mechanikę, „charakterny” design i bardzo duży udział pracy ludzkich rąk w powstawaniu zegarków. GS (Grand Seiko), choć nie kosztuje tyle co zegarki największych branżowych graczy, reprezentuje doskonały poziom wykonania, a każdy egzemplarz od A do Z doglądany jest i dopieszczany przez niezwykle pedantycznych zegarmistrzów. O efektach pracy firmy mogli się przekonać goście naszego dziesiątego już spotkania z cyklu „Time to Meet”.
Grupę kolekcjonerów i naszych przyjaciół zaprosiliśmy ponownie w gościnne progi Wine Taste by Kamecki w Warszawie. Towarzystwo wyselekcjonowanych win z bardzo zróżnicowanych regionów okazało się znakomitym tłem dla małego, choć starannie wyselekcjonowanego zestawu czasomierzy Grand Seiko. Markę reprezentował w Warszawie Patricio Testart, Marketing & Sales Manager Seiko na naszą cześć Europy oraz Tomasz Kotula i Katarzyna Wieczorek, przedstawiciele firmy Zibi, autoryzowanego dystrybutora zegarków GS na Polskę.
Poniżej krótki fotoreportaż z wieczoru CH24.PL i Grand Seiko.
Zdjęcia: Marcin Klaban