Time to Meet TAG Heuer (2)
Za nami dziewiąte już spotkanie „Time to Meet” i jednocześnie drugie zorganizowane wspólnie z marką TAG Heuer. Tym razem tłem dla prezentacji zegarków były wnętrza warszawskiego oddziału Mindspace.
Ledwo się obejrzeliśmy, a to już prawie okrągły jubileusz wymyślonych przez nas 3 lata temu spotkań pod tytułem „Time to Meet”. Jak sama nazwa sugeruje, wydarzenie pomyślane jest jako luźna, casualowa forma spędzenia czasu w towarzystwie markowych zegarków i ludzi, dla których są one pasją życia (są, albo będą, nad czym nieustannie pracujemy). Pierwszy raz, dokładnie 3 lata temu, naszym partnerem była manufaktura TAG Heuer. Wyszło świetnie (dla przypomnienia TUTAJ), więc gdy TAG zwrócił się do nas z propozycją ponownego spotkania, tym razem w Warszawie, nie mogliśmy powiedzieć nie.
„Time to Meet” nr 9 po raz pierwszy – premierowo – zagościło we wnętrzach warszawskiego oddziału Mindspace, zaraz nad Halą Koszyki. Rozsiane po całym świecie (aktualnie 25 lokalizacji) biura i przestrzeń co-workingowa Mindspace łączy koncepcja casualowej, otwartej atmosfery – i to idealnie wpasowało się w obecny wizerunek marki TAG Heuer. Pod wodzą Jeana-Claude Bivera TAG stał się synonimem zegarkowego lifestylu, nowych trendów i ukłonu w stronę pokolenia milenialsów. Jednocześnie to dalej marka z kawałem chlubnej, zegarkowej historii oraz kultowymi modelami w portfolio.
Ich doskonały przekrój udało się zebrać i pokazać naszym gościom, w towarzystwie win od Winetaste by Kamecki i samochodów Aston Martin (oficjalnego, motoryzacyjnego partnera marki TAG Heuer). Kolejny „Time to Meet” niebawem, a tymczasem tradycyjnie oddajmy głos zdjęciom.