Nowa kampania reklamowa OMEGI
Świat w którym wszystko do siebie pasuje i idealnie się zazębia jest głównym motywem 70-sekundowego, animowanego filmu wyprodukowanego przez Omegę. Obraz będzie od teraz promował mechanizm Co-Axial.
O wychwycie współosiowym Co-Axial pisaliśmy już wiele razy. Przypomnę tylko, że to wprowadzone w 1999 roku rozwiązanie zmniejsza tarcie między częściami zegarka, w wyniku czego mechanizm nie wymaga tak częstego smarowania. Gwarantuje także większą stabilność i dokładność chodu w czasie.
W związku z tym, że producent z Biel coraz częściej umieszcza w swoich zegarkach mechanizmy ze stworzonym przez George’a Danielsa wychwytem współosiowym, nie dziwi fakt, że to właśnie Co-Axial stał się głównym bohaterem nowej kampanii reklamowej. W promującym rozwiązanie technologiczne filmie widzimy sporo nawiązań do istotnych dla Omegi wydarzeń, które powiązano z konkretnymi modelami marki. Jest nurkująca postać (PloProf), żaglówka (Aqua Terra), Aston Martin, którym poruszał się James Bond (Omega Planet Ocean), a także człowiek na Księżycu (Speedmaster) i kolarze ze zniczem olimpijskim w tle. Każda postać czy przedmiot zostały zbudowane z kół zębatych.
Jako podkład dźwiękowy wykorzystano utwór „Smiling”, skomponowany przez Harry’ego Gregsona-Williamsa. Piosenka pierwotnie była częścią ścieżki dźwiękowej do obrazu „Man on Fire” (Człowiek w ogniu) z Denzelem Washingtonem.
Galeria zdjęć przedstawiające prace nad animacją
Na koniec nowa reklama prasowa.
opracowanie: Tomasz Kiełtyka