Świat w którym wszystko do siebie pasuje i idealnie się zazębia jest głównym motywem 70-sekundowego, animowanego filmu wyprodukowanego przez Omegę. Obraz będzie od teraz promował mechanizm Co-Axial.

Świat w którym wszystko do siebie pasuje i idealnie się zazębia jest głównym motywem 70-sekundowego, animowanego filmu wyprodukowanego przez Omegę. Obraz będzie od teraz promował mechanizm Co-Axial.
Motywem przewodnim nowych reklam zegarków Officine Panerai są historia i technologia.
„You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation” to chyba najbardziej znany slogan reklamowy dotyczący branży zegarmistrzowskiej. Do tego, dedykowanego męskiej kolekcji hasła Patek Philippe dołączył nowe, dedykowane kolekcji zegarków dla Pań.
W myśl zasady „reklama dźwignią handlu” zegarkowe marki prześcigają się w nowych metodach reklamowania swoich produktów. Na znakomity i innowacyjny pomysł wpadła firma Linde Werdelin – w kampanii promocyjnej postawiła na komiks.
Manufaktura A. Lange & Söhne przygotowała niezwykły film promujący zaprezentowany na początku roku model Richard Lange „Pour le Mérite”. Magazyn branżowy Montres Passion nagrodził ten wyjątkowy obraz tytułem „Watch Campaign of the Year – Digital” podczas prestiżowej ceremonii w Genewie.
OMEGA rozpoczyna kampanię reklamową, promującą dziesiątą rocznicę wprowadzenia na rynek rewolucyjnej technologii Co-Axial. 19 października na całym świecie pojawią się moduły prasowe z udziałem znanych ambasadorów tj. Cindy Crawford i George’a Clooney’a.
W Pałacu Maharadży w Jaipurze, zlokalizowanym w sercu Indii, Aishwarya Rai Bachchan pozowała do sesji zdjęciowej i filmowej poświęconej nowej kolekcji damskich zegarków Longines PrimaLuna.
Wielki Dom Piaget umożliwia powrót do swoich fundamentów zegarmistrzowskich wraz z nową, oryginalną reklamą dla mężczyzn i kobiet. Reklama wyróżnia się swoim formatem, zdjęciami i kolorystyką.
Ukazane w filmie produkty światowych marek zegarków wzbudzają szczególną ciekawość widzów. Lista modeli czasomierzy zaprezentowanych na dużym ekranie jest bardzo długa (przeszło 150 filmów). W ostatnich latach szczególną uwagę zwróciła marka IWC Schaffhausen. Zegarek IWC Portofino Automatique możemy podziwiać w słynnym obrazie „Seks w wielkim mieście” (Sex and the City). Wydarzenie to zostało uznane za product placement 2008 roku.
W 40. rocznicę lądowania na Księżycu statku Apollo 11, Omega stworzyła limitowaną serię modelu Speedmaster. W kampanii reklamowej wykorzystano wizerunek Prezydenta Johna Fitzgeralda Kennedy’ego.