Nowe oblicze reklamy Piaget
Wielki Dom Piaget umożliwia powrót do swoich fundamentów zegarmistrzowskich wraz z nową, oryginalną reklamą dla mężczyzn i kobiet. Reklama wyróżnia się swoim formatem, zdjęciami i kolorystyką.
Kampania reklamowa dla mężczyzn, stworzona przez agencję Saatchi&Saatchi, przedstawia przede wszystkim możliwości know-how manufaktury. Koncentruje się na produkcie, w wyrafinowanej inscenizacji łączącej technikę i elegancję.
Graficzne tła, w odcieniach czerni i błękitu, w firmowych kolorach marki, implikują na dużym planie rozpoznawalny charakter i szczegóły modelu Piaget Polo FortyFive oraz zegarków Piaget Emperador, nie zapominając o legendarnym płaskim Piaget Altiplano.
Przedstawiona równolegle biżuteryjna kampania, ponownie przedstawia prace artystów Pierre’a i Gilles’a, autorów poprzednich reklam. Różowy, pomarańczowy, niebieski i fioletowy, kwiatowy świat kolorów i fantastyki, z ekstrawaganckim obrazem i odwagą marki został ukazany na packshotach przedstawiających biżuterię i zegarki kolekcji Limelight, Possession i PiagetPolo. Ekstremalna delikatność i kobiecość wydobywa się z nowego wizualnego obrazu.
Nowe reklamy Piaget zostaną wdrożone na całym świecie i ukażą się w prasie od września 2009 roku.
Tłumaczenie i opracowanie: Magdalena Kossakowska