Nowa kampania reklamowa Panerai
Motywem przewodnim nowych reklam zegarków Officine Panerai są historia i technologia.
Kreacje – w oparciu o zdjęcia, które wykonał Raffaello Benedetti Brà – przygotowała agencja Hi! Comunicazione z Mediolanu. Główny element każdej z trzech reklam stanowi zegarek Panerai oraz towarzyszące mu hasło, informujące o wartościach istotnych dla producenta z Neuchâtel. Nastrój i kolorystyka fotografii są charakterystyczne i szybko zapadają w pamięć.
W pierwszej fazie pojawią się dwie reklamy.
Pierwsza nawiązuje do historii Officine Panerai i jej powiązań z XIX-wieczną Florencją – miejscem, z którego wywodzi się marka – oraz do współpracy z Włoską Marynarką Wojenną (w tle można zobaczyć nurka).
Hasło przewodnie brzmi w tym przypadku „History and Heroes” (Historia i Bohaterowie).
Druga stanowi odwołanie do idealnej harmonii pomiędzy designem i technologią w zegarkach OP. W tle pojawia się fragment produkowanego w Neuchâtel mechanizmu.
Hasłem tej kreacji jest „Art and Science” (Sztuka i Nauka).
tłumaczenie: Tomasz Kiełtyka