10 lat technologii Co-Axial
OMEGA rozpoczyna kampanię reklamową, promującą dziesiątą rocznicę wprowadzenia na rynek rewolucyjnej technologii Co-Axial. 19 października na całym świecie pojawią się moduły prasowe z udziałem znanych ambasadorów tj. Cindy Crawford i George’a Clooney’a.
Impreza promująca kampanię miała miejsce 14 października w Londynie, w Galerii Saachi. Crawford i Clooney – goście specjalni – pozowali do zdjęć przed plakatami z reprodukcjami swoich reklam.
Projekty zostały zainspirowane kampanią „Zegarmistrz poszukiwany”, bazującą na zdjęciach Grega Williamsa z Georgem Clooney’em ubranym w fartuch laboratoryjny i lupę.
Nagłówki w każdej z reklam odnoszą się zarówno do osiągnięć zawodowych ambasadora jak i do kalibrów Omega Co-Axial.
Cindy Crawford towarzyszy hasło, „piękno tkwi w szczegółach.”
Przy Clooney’u bazowano na fakcie, że jego ojciec był długoletnim użytkownikiem zegarka OMEGA. Nagłówek zatem głosi: „Wszystko w rodzinie”.
Po udziale w wystawie Clooney i Crawford udzielali wywiadów i pozowali do zdjęć z fanami.
Wychwyt współosiowy Co-Axial został wprowadzony w 1999 r. i, mówiąc krótko, jest sercem zegarka. Co-Axial zmniejsza tarcie między częściami, w wyniku czego mechanizm nie wymaga tak częstego smarowania. Gwarantuje także większą stabilność i dokładność chodu w czasie.
Wypowiadając się na temat reklam, prezes marki OMEGA Stephen Urquhart powiedział: „Co-Axial był dla nas punktem zwrotnym. Tworzenie kampanii bazującej na tej rewolucyjnej technologii, przy udziale naszych ambasadorów marki, to innowacyjny i przyciągający uwagę sposób komunikowania się. Jesteśmy dumni z tego, że mechanizm został tak dobrze przyjęty„.
tłumaczenie i opracowanie: Tomasz Kiełtyka