HUBLOT Big Bang Ferrari – karbon, ceramika i złoto
3 nowe modele dołączą wkrótce do kolekcji Big Bang Ferrari, dedykowanej włoskiej legendzie motoryzacji z Maranello. Zegarki wykorzystują karbon, ceramikę i specjalny stop złota.
Minął właśnie rok od zawarcia jednego z bardziej imponujących „związków” w branży zegarkowej – mariażu pomiędzy manufakturą HUBLOT i kultowym producentem aut sportowych, Ferrari. Umowa partnerska (pisaliśmy o niej więcej TUTAJ) między marką zegarkową a firmą samochodową to niby nic nowego, ale w tym konkretnym przypadku zestawienie dwóch dynamicznych, technologicznie zaawansowanych brandów dawało spore nadzieje na sukces, a przede wszystkim (z naszego punktu widzenia) na bardzo ciekawe zegarki. Aby podkreślić znaczenie partnerstwa z tak znamienitą marką jak Ferrari, HUBLOT przygotował nową wersję swojego flagowego Big Banga, z nieco przeprojektowaną kopertą, systemem szybkiej zmiany pasków, transparentną tarczą i manufakturowym UNICO wewnątrz. Pierwsze dwa modele opisywaliśmy już TUTAJ, teraz dołączą do nich trzy kolejne, wykorzystujące nowe kombinacje materiałów.
Kolekcja BBF wzbogaci się lada chwila o wersje BBF Red Magic Carbon, BBF King Gold Carbon i BBF Ceramic. Pierwszy to koperta z technologicznie zaawansowanego włókna węglowego (karbonu) z szafirowym szkłem barwionym na czerwono (syntetyczny szafir koloruje się w procesie produkcyjnym). Drugi to połączenie karbonu (bezel) i stopu różowego złota i platyny – King Gold. Trzeci wreszcie to czarna ceramika high-tech. Wszystkie wersje mają tę samą, 45.5mm kopertę, szafirowe tarcze z nałożonym logo Ferrari (wypolerowanym, stalowym konikiem) szafirowe dekle, stylizowane przyciski stopera i koronki oraz skórzano-gumowe paski. Silnik każdego zegarka to wspomniane, manufakturowe UNICO 1214 z kołem kolumnowym i flyback’iem – to samo, które testowałem w karbonowym King Power UNICO – jeden z najlepszych chronografów na rynku.
Jak prawie każdy HUBLOT, nowe Big Bangi Ferrari będą limitowane. BBF King Gold powstanie w ilości sztuk 500, BBF Red Magic Carbon i Ceramic po 1000 egzemplarzy każdy.
Opracowanie: Łukasz Doskocz