
HUBLOT i Ferrari
Manufaktura HUBLOT i legendarna marka Ferrari połączyły siły. Kolejne genialne posunięcie Jeana-Claude’a Bivera zaowocuje ścisłą współpracą obu firm i prawdopodobną premierą dedykowanego Ferrari czasomierza HUBLOT.
Bez cienia wątpliwości Ferrari jest w świcie motoryzacji więcej niż tylko firmą produkującą sportowe auta. Włoska marka to synonim luksusu, klasy, stylu, designu i legendy wypracowanej niespełna 65 letnią tradycją budowania topowych aut sportowych zarówno dla profesjonalnych i jak i ulicznych maniaków prędkości. Kultowe, nisko zawieszone bolidy w kolorze czerwieni „Marlboro Red”, z charakterystycznym i doskonale rozpoznawalnym logo na masce (czarny koń na żółtym tle) rozpoznana każdy, nawet największy motoryzacyjny abnegat. Na przestrzeni lat, co wydaje się kwestią oczywistą, kilkakrotnie podejmowane były próby współpracy włoskiego producenta z branżą zegarkową. Za dwie najbardziej istotne należy uznać przygody z Girardem Perregaux i PANERAI – obie zakończone z raczej mniejszym, niż większym sukcesem. Wiele wskazuje jednak na to, że do trzech razy sztuka, a nawiązany właśnie kolejny motoryzacyjno-zegarkowy mariaż nosi wszelkie znamiona sukcesu.
Nowym oficjalnym chronometrażystą Ferrari została manufaktura HUBLOT – chyba najbardziej oczywisty partner (dla Ferrari) z całego współczesnego zegarkowego świata. Podpisana na położonym pod Florencją torze Mugello umowa, zaowocuje szerokim partnerstwem obu marek na polu reklamowym, sportowym i wizerunkowym. HUBLOT, na mocy umowy, został oficjalnym „zegarkiem” praktycznie każdej sekcji teamu: Ferrari, Scuderia Ferrari, Ferrari Challenge oraz specjalnych eventów i imprez organizowanych przez markę. Długoterminowe partnerstwo przyniesie również bardzo blisko powiązaną współpracę nakierowaną na promocję obu podmiotów na obecnie światowym rynku dóbr luksusowych nr.1 – Chinach. Oczywiście powstanie również specjalna dedykowana kolekcja czasomierzy HUBLOT – połączenie technicznego, awangardowego designu firmy z barwami i detalami Ferrari może przynieść fenomenalne rezultaty.

Luca Cordero de Montezemolo, prezes Ferrari: „Ekskluzywność, technologia, pasja, styl: HUBLOT i Ferrari dzielą wiele tych fundamentalnych wartości, wiec zawarte właśnie partnerstwo między dwoma tak prestiżowymi markami jest ważnym krokiem dla obu. Obecność tutaj, na Mugello, w towarzystwie naszych klientów, fanów i setek zachwycających aut, dało nam idealną okazję ogłoszenia wielowątkowej kolaboracji, dzięki której HUBLOT będzie towarzyszył nam przez wiele nadchodzących lat”.
Jean-Claude Biver, CEO HUBLOT: „Współpraca ta, wynikająca z całej gamy wspólnych cech i czynników, da nam potężnego kopa do działania na przyszłość”.
Opracowanie: Łukasz Doskocz