TAG Heuer – The Autavia Cup
TAG Heuer przygotował dla swoich fanów nie lada gratkę. Potencjalni klienci i pasjonaci modelu Autavia, na specjalnej stronie (start 17 marca) mogą zdecydować, która wersja tego zegarka ukaże się w formie reedycji w 2017 roku.
Całą akcję TAG Heuer nazwał „The Autavia Cup”. W skrócie polega ona na tym, żeby od 17 marca odwiedzać stronę autaviacup.com i wspólnymi siłami wybrać jeden z 16 zegarków Autavia, które produkowane były od lat 60. minionego stulecia.
Wybór będzie przeprowadzany w kilku etapach. W pierwszym – trwającym do 31 marca 2016 – zestawione zostaną po dwa zegarki i z każdej pary trzeba będzie wskazać podobający nam się bardziej model. W kolejnej rundzie Internauci wskażą 4 finalistów (do 14 kwietnia), a kilka dni później (18 kwietnia) sam CEO TAG Heuera – Jean-Claude Biver – ogłosi finalistę, a zarazem model, który firma pokaże w formie reedycji na targach Baselworld 2017.
Więcej informacji na stronie www.autaviacup.com.