
Polska premiera TAG Heuer Connected Watch
21 września w salonie Noble Place w warszawskiej Galerii Mokotów odbyła się polska premiera pierwszego smartwatcha firmy TAG Heuer. Gościem specjalnym był Kajetan Kajetanowicz, dwukrotny zwycięzca Rajdowych Mistrzostw Europy.

Smartwatcha TAG Heuera – czyli efekt połączenia sił marki zegarmistrzowskiej z dwoma liderami branży IT tj. Intelem i Google – mieliśmy już okazję przedpremierowo przetestować dla Was na początku tego roku (recenzja wraz ze zdjęciami dostępna jest TUTAJ). Teraz ten 46mm naręczny „komputer” trafił do nadwiślańskich salonów i można go nabyć (za kwotę 6390PLN) w jednej z licznych wersji kolorystycznych (tzn. na gumowym pasku w kolorach czarnym, zielonym, niebieskim, pomarańczowym, czerwonym, białym i żółtym).

Tym co wyróżnia model TAG Heuer Connected na tle pozostałych mu podobnych, jest możliwość wymiany urządzenia po dwóch latach – za dopłatą ok. 1500USD – na wersję mechaniczną.
TAG Heuer Connected to obok Frederique Constant Horological Smartwatch drugi produkt szwajcarskiej firmy o zegarmistrzowskich korzeniach, który zawalczy na rynku „inteligentnych zegarków”. Głównym konkurentem i niekwestionowanym liderem w tym segmencie pozostaje póki co Apple Watch. Czy inni zdecydują zdecydują się poszerzyć swoją ofertę o podobne urządzenia – zobaczymy. W kuluarach mówi się, że sporo firm (zwłaszcza tych sprzedających zegarki z niższej półki cenowej) czeka na rozwój sytuacji i posiada w zanadrzu podobne urządzenia. Pozostaje mieć nadzieję, że w przypadku marek zegarmistrzowskich przygoda ze smartwatchami zakończy się na etapie szkiców, planów i prototypów.