Novak Djokovic ambasadorem Seiko
Na kilka dni przed rozpoczęciem wielkoszlemowego Australian Open japońskie Seiko ogłosiło nazwisko swojego nowego ambasadora.
W najbliższy poniedziałek ruszy tegoroczna, wielka karuzela światowego tenisa. Zrzeszone w rankingu WTA panie i sklasyfikowani na liście ATP panowie swoje tegoroczne zmagania rozpoczną na antypodach turniejem Australian Open. Pierwsza z czterech wielkoszlemowych imprez kalendarza tenisowego będzie także okazją do zaprezentowania kilku nowych, zegarkowych ambasadorów. O Agnieszce Radwańskiej i jej umowie z Rado pisaliśmy już TUTAJ, kolejny zegarkowo-tenisowy news stał się udziałem Novaka Djokovica. Sklasyfikowany obecnie na drugim miejscu rankingu ATP serbski tenisista, triumfator ubiegłorocznego turnieju na kortach w Melbourne, niespodziewanie został twarzą marki Seiko.
Jeszcze w ubiegłym roku Djokovica znaleźć można było na liście ambasadorów manufaktury Audemars Piguet. Zniknął z niej jednak po cichu, z niewiadomych powodów, więc tylko kwestią czasu było przejście Serba do innej marki. Wybór padł na Seiko, z którym tenisista zawarł właśnie 3-letnią umowę.
Poza kampanią reklamową i oczywistym wyposażeniem swojego ambasadora w zegarki manufaktury (w tym m.in. modele Premier Kinetic Perpetual na wieczór i Astron GPS Solar na czas podróży), Seiko wesprze także należącą do Djoko fundację Novak Djokovic Foundation. Pod siostrzaną marką Seiko – Lorus – powstanie seria tanich zegarków brandowanych nazwą fundacji. Dochód z ich sprzedaży wesprze konto organizacji.