Cristiano Ronaldo nowym ambasadorem marki TAG Heuer
Uznawany za jednego z najlepszych piłkarzy świata Cristiano Ronaldo dołączył do grona ambasadorów TAG Heuera.
TAG Heuer do promowania swojej marki od zawsze zapraszał znane i lubiane na całym świecie osoby, związane ze sportem lub dużym ekranem. Aktualnie są to m.in.: aktorzy Leonardo DiCaprio i Cameron Diaz, Mistrz Świata Formuły 1 Jenson Button, gwiazda tenisa Maria Sharapova oraz Rajdowy Mistrz Świata Sébastien Ogier. W przeszłości firmę wspierali również aktorzy Brad Pitt i Uma Thurman, golfista Tiger Woods, ale także najbardziej znane nazwiska Formuły 1: Ayrton Senna, Kimi Räikkönen, Fernando Alonso, Sebastian Vettel czy Lewis Hamilton.
Teraz rodzina ambasadorów poszerzyła się o dwukrotnego zwycięzcę Ballon d’Or (Złota piłka FIFA – coroczny plebiscyt piłkarski na najlepszego zawodnika globu), napastnika Realu Madryt oraz kapitana reprezentacji Portugalii w nadchodzących Mistrzostwach Świata w Brazylii – Cristiano Ronaldo.
Urodzony w 1985 roku na Maderze Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro (w skrócie CR7) swoją zawodową przygodę z futbolem rozpoczął w rodzinnej Portugalii, gdzie w ciągu 6 lat zawodowej kariery zdobył ponad 100 bramek. W 2003 dołączył do Manchester United, a w 2009 – przechodząc do Realu Madryt – był już najlepiej opłacanym piłkarzem świata w historii.
TAG Heuer jest zdecydowanie najlepszy w tym co robi i robił przez ostatnie 150 lat – Cristiano Ronaldo
Żadna inna marka luksusowa nie ma tak silnego związku ze sportem. Jest to niezwykle ujmujące ale również bardzo niekonwencjonalne. Co ważne, przyświecają nam takie same cele: całkowicie zmienić grę, przesuwać granice i tworzyć własne zasady. To wielki zaszczyt być częścią tak potężnego i pionierskiego dziedzictwa” – powiedział Ronaldo.
„Podobnie jak TAG Heuer, Cristiano dąży do doskonałości wymagając od siebie o wiele więcej niż inni piłkarze.” – dodał Stéphane Linder, CEO manufaktury z La Chaux-de-Fonds. „Jako marka po raz pierwszy wiążemy się ze światem piłki nożnej i cieszymy się, że możemy zrobić to przy wsparciu Cristiano. Sama piłka jako sport jest nam bardzo bliska, ponieważ dzielimy te same wartości jak choćby motywacja, samodyscyplina i to, że nigdy się nie poddajemy. Ze światem sportu jesteśmy związani od Igrzysk Olimpijskich w 1920 roku. W 1928 dokonywaliśmy pomiaru czasu podczas imprez narciarskich, a w latach 70. minionego stulecia związaliśmy się Formułą 1 oraz regatami. Dodanie piłki nożnej do naszego wieloletniego związku ze światem motoryzacji, w szczególności za pośrednictwem najpotężniejszego gracza i ikony o numerze 1, jest bardzo ekscytujące”.