HUBLOT i Juventus Turyn
Kolejny wielki klub piłkarski został oficjalnym partnerem manufaktury HUBLOT. Od zbliżającego się sezonu czas mistrzowi Włoch – Juventusowi Turyn – odmierzać będą zegarki z Nyonu.
Rozbudowana strategia marketingowa manufaktury HUBLOT nie zwalnia tempa ani na moment. Marka, która w obecnej formie istnieje de facto dopiero 7 lat (a w tej branży to wiek niemowlęcy) rozwija się w iście ekspresowym tempie, zarówno na stricte zegarmistrzowskim jak i wizerunkowym poziomie. Choć wiele osób uważa, że intensywny marketing marki jest przesadzony i przysłania zegarmistrzowskie wartości firmy, zbudowanie pozycji tak młodej i dopiero pracującej na swoją historię marki wymaga dynamicznych działań. Na szczęście HUBLOT ma Jeana-Claude Bivera, a o jego marketingowym geniuszu nikogo przekonywać nie trzeba.
Jedną z aren dynamicznego marketingu HUBLOT jest sport, a w szczególności piłka nożna – najbardziej popularny sport, jaki wynalazł człowiek. Na przestrzeni kilku lat firma związała się oficjalnymi umowami partnerskimi nie tylko z FIFA (Międzynarodową Federacją Piłkarską) ale także z kilkoma czołowymi klubami. HUBLOT jest dzisiaj oficjalnym timekeeperem Manchesteru United (Anglia), Bayernu Monachium (Niemcy) i Ajaxu Amsterdam (Holandia) – prawdziwych legend footballu. Teraz do tego zaszczytnego grona dołączyła „Stara Dama” – Juventus Turyn – aktualny mistrz Włoch.
Począwszy od sezonu 2012/2013 HUBLOT zostanie oficjalnym zegarkiem oraz oficjalnym chronometrażystą klubu z Turynu. Umowę ogłoszono i podpisano przy okazji rozegranego w Pekinie meczu o SuperCoppa pomiędzy Juventusem a Napoli (Juve wygrało 4:2) w obecności dwóch mega-gwiazd klubu i reprezentacji Włoch, Gianluigi Buffona i Andrea Pirlo.
Jak w rzeczywistości będzie wyglądać współpraca obu marek, przekonamy się wkrótce. Zapewne powstanie oficjalnego czasomierza Juve jest jedynie kwestią czasu.
P.S. Wraz z podpisaniem umowy z Juventusem Turyn HUBLOT zaprezentował także nową, interaktywną stronę marki. Pod adresem www.hublot.com znajdziemy w pełni przebudowaną witrynę z szeregiem nowych możliwości i opcji personalizacji. Kluczowe nowinki strony to wirtualna wizyta 360° w manufakturze w Nyonie (z komentarzem Jeana-Claude Bivera i Ricardo Guadalupe) oraz również wirtualne spacery po każdym z oficjalnych butików marki, w tym tego w Warszawie (jego strona: www.hublot.com/en_US/boutique/warsaw).
Opracowanie: Łukasz Doskocz