David Beckham i BREITLING
David Beckham został właśnie twarzą kampanii reklamowej modelu Transocean Unitime manufaktury Breitling. Współpraca zaowocuje najpewniej długoletnim związkiem marki i brytyjskiego piłkarza.
Ledwie kilka dni temu pisaliśmy o Cristiano Ronaldo i dedykowanym mu zegarku Francka Mullera w kontekście współpracy marek zegarkowych i świata piłki nożnej, a kolejny piłkarz dołączył do tego sportowo-zegarkowego grona. David Beckham, 115-krotny reprezentant Anglii, piłkarz Manchesteru United, Realu Madryt i AC Milan, obecnie „odcinający kupony” od swojej kariery w Los Angeles Galaxy został partnerem marki Breitling (jej popularność na rynku amerykańskim pewnie jeszcze wzrośnie) i twarzą modelu Transocean Unitime.
Zegarek, pokazany w tym roku na BaselWorld, to rozwinięcie manufakturowego modelu Transocen Chronograph na kalibrze B01. Czasomierz wyposażono w komplikację World Time czyli jednoczesne wskazanie czasu w 24 strefach czasowych. Technicznie komplikację rozwiązano dokładając moduł (dwa zewnętrzne dyski) do mechanizmu bazowego i uzyskując w ten sposób nowy kaliber – B05. Zegarek dostępny jest w stalowej lub złotej kopercie średnicy 46mm z klasycznie zaprojektowaną tarczą – opisywaliśmy go dokładnie TUTAJ.
Zdjęcia promujące Unitima na ręku Davida Beckhama wykonano na lotnisku Mojave Air & Space Port w Kalifornii. Ich autorem jest Anthony Mandler. Jak zapewnia Breitling, Beckham zwiąże się z manufakturą z Grenchen na długie lata – można więc śmiało dodać go do grona ambasadorów marki obok Johna Travolty.
Opracowanie: Łukasz Doskocz