O różnicach między zwykłą ceramiką, a ceramiką high-tech, nowoczesnych materiałach, historycznych modelach i planach na przyszłość rozmawiamy ze stojącym na czele marki Rado Adrianem Bosshardem.

O różnicach między zwykłą ceramiką, a ceramiką high-tech, nowoczesnych materiałach, historycznych modelach i planach na przyszłość rozmawiamy ze stojącym na czele marki Rado Adrianem Bosshardem.
Przez trzy weekendy lutego zamarznięte jezioro w Sankt Moritz przyciąga entuzjastów sportów konnych, słońca, szampana i oczywiście zegarków. Partnerem wydarzenia jest Longines, a my pomiędzy kolejnymi gonitwami mieliśmy okazję porozmawiać z CEO firmy – Matthiasem Breschanem.
Uri Wollner o parzeniu doskonałej kawy i wszystkich jej niuansach wie więcej, niż można by było wiedzieć. Równie mocno, co czarne złoto, kocha stare zegarki, ze szczególnym upodobaniem pewnego legendarnego chronografu z Le Locle.
O sytuacji na rynku luksusowych zegarków w Polsce, listach kolejkowych, flipperach, pandemii, ale także biznesowych marzeniach i planach na przyszłość rozmawiamy z przedstawicielami firmy W.Kruk.
Ania Halarewicz całe swoje zawodowe życie związała ze sztuką, a konkretnie z jej tworzeniem. Ilustratorka, malarka, kobieta wielu pasji, w tym zegarków, ze szczególnym uwzględnieniem księżycowej Omegi Speedmaster.
Luźna konwersacja o pasji, zegarkach i nie tylko – tak w skrócie prezentuje się nasz nowy cykl „Mój zegarek, moja pasja”. Zegarki to temat równie fascynujący co ludzie i ich historie, związane z nimi bezpośrednio albo ledwie o nie zahaczające. Bo ludzie są najważniejsi.
Podczas przyjemnego, utrzymanego we włoskim klimacie spotkania z Fabriziem Buonamassą Stiglianim rozmawiamy o designie, ikonach, trendach i o tym, dlaczego nie warto na nowo wymyślać koła.
O tym jak Certina przeszła przez pandemię, co zmieniło się w marce w ciągu ostatnich 2 dekad oraz jak bardzo liczy się dla niej mechanika i ekologia pytamy CEO – Marca Aellena.
Niezaplanowany, blisko dwumiesięczny przestój stacjonarnych salonów sprzedaży w centrach handlowych, widmo nadciągającego załamania gospodarczego i wzrastających cen kursów walut dotknęły również polską branżę zegarkową. Każda z marek wdraża swoje strategie przetrwania kryzysu, usiłując sprostać wymogom nowej rzeczywistości i zachować umiarkowany optymizm. Staramy się dowiedzieć jak duży i czy da się go uzasadnić.
W niepewnych czasach wszyscy zastanawiamy się nad przyszłością i tym co przyniesie jutro. Bez wątpienia zmiany odczuje także zegarmistrzostwo, ale nie wiemy jak poważne i daleko idące będą. O pierwsze opinie zapytaliśmy branżowych ekspertów z różnych dziedzin zegarkowego świata.