Anya Taylor-Joy ambasadorką marki Jaeger-LeCoultre
Do grona ambasadorów manufaktury z Le Sentier dołączyła właśnie 26-letnia Anya Taylor-Joy, której popularność zapewnił serial „Gambit królowej”. Na zdjęciach ogłaszających początek współpracy, na nadgarstku aktorki widać model Reverso Duetto Small.
Marki wciąż wykorzystują „znanych i lubianych” do promocji swoich produktów. Nie inaczej jest z zegarkami. Z naszego rodzimego podwórka wystarczy wspomnieć Igę Świątek, która niedawno – jako pierwsza Polka – została ambasadorką Rolexa. Jedyne, co zmienia się na przestrzeni dekad, to to, że rozpoznawalne niegdyś na całym świecie osoby-ikony (np. Steve McQueen) ustępują miejsca młodym, którzy w dzisiejszych czasach popularność zyskują dużo szybciej, a pozostają na fali nie tylko dzięki wykonywanym na co dzień zawodom, ale również za sprawą aktywności w social mediach. Jedną z nich jest Anya Taylor-Joy, argentyńsko-brytyjska aktorka i modelka, której rozgłos (i Złoty Glob) zapewnił serialowy hit Netflixa – „Gambit królowej”. Obraz opowiada o niezwykle zdolnej dziewczynce, która opanowała do perfekcji grę w szachy. O tym jak duży wpływ na nastolatków miała ta produkcja niech świadczy fakt, że nawet w Polsce kluby szachowe przeżywały przez jakiś czas prawdziwy renesans, a zakup szachów graniczył z cudem (wiem co mówię – musiałem sporo się natrudzić, żeby kupić na prezent).
Poza „Gambitem królowej” Anya Taylor-Joy wystąpiła również w filmach takich jak „Ostatniej nocy w Soho” czy „Emma”, a na Instagramie udało jej się zgromadzić 9 milionów obserwujących. Marka Jaeger-LeCoultre zdecydowała się włączyć Anyę do grona ambasadorów swojej manufaktury. Na rozpoczęcie współpracy przygotowano film, zainspirowany prawdziwą, historyczną rozmową telefoniczną. W 1903 roku Jacques-David LeCoultre zadzwonił do paryskiego zegarmistrza Edmonda Jaegera, aby ten podjął wyzwanie stworzenia ultra-cienkiego mechanizmu zegarkowego – co po latach doprowadziło do powstania firmy Jaeger-LeCoultre.
Taylor-Joy tym samym poszerzyła plejadę gwiazd kina – ambasadorów JLC. Twarzami marki są: Benedict Cumberbatch, Amanda Seyfried i Nicholas Hoult.
Na nadgarstku aktorki można zobaczyć model Reverso Duetto Small z kopertą wykonaną różowego złota, ze srebrzysto-białą tarczą z jednej strony oraz czarnym, wysadzanym diamentami cyferblatem z drugiej.