Wywiad Alexandre Ghotbi (Community & Social Media Manager, Vacheron Constantin)

Rozmawiamy o początkach The Hour Lounge i The Hour Club, przeciętnym dniu pracy osoby odpowiedzialnej za media społecznościowe oraz o tym, czy manufaktura taka jak Vacheron Constantin powinna być obecna na Facebooku.

Salon International de la Haute Horlogerie (SIHH) to nie tylko możliwość oglądnięcia najnowszych modeli zegarków, które na sklepowe witryny trafią najwcześniej za kilka miesięcy, ale również okazja do wielu spotkań i szansa na nawiązanie ciekawych znajomości. W tym roku mieliśmy przyjemność porozmawiać m.in. z osobą odpowiedzialną za prowadzenie forum oraz działania związane z mediami społecznościowymi w manufakturze Vacheron Constantin. Alexandre Ghotbi – bo o nim mowa – okazał się dowodem na to, że marzenia o pracy będącej jednocześnie pasją dającą wiele radości mogą się spełnić.

Realizacja i tłumaczenie: Tomasz Kiełtyka