Tissot Le Locle w Warszawie

Eleganckie zegarki z kolekcji Le Locle były bohaterami konferencji prasowej Tissot „Podzielmy się pięknem szwajcarskiego zegarmistrzostwa” w Warszawskim H15 Boutique Apartments.

Wnętrza H15 Boutique Apartments stały się w październiku oprawą dla konferencji prasowej Tissot, podczas której zaprezentowano kolekcję automatycznych zegarków Le Locle, dumnie noszących nazwę miejsca narodzin marki i jej dzisiejszej siedziby. Jak podkreśliła prowadząca spotkanie Agnieszka Ławniczak – Czajkowska – Brand Manager Tissot – rodzina zegarków Le Locle to naprawdę unikalne czasomierze o wyszukanym wyglądzie zewnętrznym, oferującym ponadczasowy, klasyczny szyk i elegancję. Uczestnicy spotkania mieli okazję obejrzeć interesującą prezentację, na którą składały się informacje dotyczące zegarków, a także krótka historia miasta Le Locle.

Le Locle Chronometer
Le Locle Chronometer

W 2011 r. Chronometr Tissot Le Locle został wyróżniony pierwszą nagrodą w kategorii „Zegarki Klasyczne” w International Chronometry Competition – jedynym międzynarodowym konkursie dokładności mechanizmów zegarków. Mechanizm wewnątrz zwycięskiego modelu to ETA kaliber 2824-2 z certyfikatem chronometru przyznawanym przez niezależny instytut badania chronometrów COSC. Oznacza to, że spełnił ostre warunki normy ISO 3159 i jest wysoce dokładnym mechanizmem automatycznym. Niezwykły duet zegarków Le Locle, które marka zdecydowała się zaprezentować podczas konferencji, będzie bohaterem świątecznej kampanii reklamowej Tissot. Atrakcyjności prezentacji dodała również zabawna reklama Tissot, która została stworzona w 1946 roku, i trwała… całe 5 minut.

Gośćmi specjalnymi konferencji byli Ambasador Nadzwyczajny i Pełnomocny Konfederacji Szwajcarskiej w Polsce – Lukas Beglinger oraz prezes The Swatch Group Polska – Stanley Bark. Pan Ambasador Lukas Beglinger, który zabrał głos na początku spotkania powiedział, że Tissot to marka, która umacnia swoją pozycję nawet teraz, w czasach kryzysu, a szwajcarskie zegarki stały się synonimem niezawodności i ponadczasowości.

Stanley Bark (Prezes Swatch Group Polska), Agnieszka Ławniczak-Czajkowska (Brand Manager Tissot), Lucas Beglinger (Ambasador Szwajcarii)
Stanley Bark (Prezes Swatch Group Polska), Agnieszka Ławniczak-Czajkowska (Brand Manager Tissot), Lucas Beglinger (Ambasador Szwajcarii)

Pod koniec spotkania ogłoszone zostały wyniki konkursu fotograficznego „Tissot w Obiektywie” i wręczone nagrody zwycięzcom. Trzecie miejsce zajęli ex-aeqo Katarzyna Siekierzyńska z Business Traveler i Michał Wnuk z Top Gear i 4×4, natomiast drugie miejsce zajął Michał Jośko z magazynu CKM. Jako nagrody otrzymali oni zegarki Tissot. Nagroda główna – pobyt w luksusowym 5-gwiazdkowym hotelu SPA w Alpach Szwajcarskich przypadła zwyciężczyni konkursu, Joannie Polus z Pola Design.

konkursowe zdjęcie Michała Jośko - Tissot Heritage i Alfa Romeo
konkursowe zdjęcie Michała Jośko – Tissot Heritage i Alfa Romeo
Źródło: Swatch Group Polska
Opracowanie: Łukasz Doskocz