Polska premiera kolekcji OMEGA Ladymatic
8 czerwca w nastrojowym otoczeniu warszawskich Łazienek odbyła się polska premiera zegarków Omega Ladymatic. Imprezę poprowadziła znana polska aktorka Małgorzata Kożuchowska oraz Stanley Bark – Country Manager Swatch Group Polska i Brand Manager marki Omega.
Piękna letnia pogoda i urzekająca sceneria restauracji Belvedere stanowiły idealne tło do zaprezentowania wyjątkowych czasomierzy, których twarzą kampanii została laureatka Oscara, aktorka Nicole Kidman, ambasadorka marki Omega od 2004 roku.
Zegarki Ladymatic to modele stworzone wyłącznie dla kobiet, dlatego do poprowadzenia konferencji zaproszono Małgorzatę Kożuchowską. Aktorka, która jako pierwsza w Polsce miała okazję nosić czasomierz z najnowszej kolekcji powiedziała: „Jestem zachwycona moim zegarkiem, jest piękny, duży a jednocześnie bardzo kobiecy”.
Prowadzący prezentację Stanley Bark objaśnił pochodzenie słowa Ladymatic, które powstało z połączenia wyrazów Lady i Automatic. Druga część nawiązuje do automatycznego mechanizmu zegarka z wychwytem Co-Axial i certyfikatem chronometru.
O modelach z linii Ladymatic pisaliśmy TUTAJ.
W trakcie spotkania zaprezentowano także film z udziałem Nicole Kidman ze światowej premiery kolekcji, która miała miejsce w 2010 r. w Szanghaju.
Na koniec Stanley Bark zapewnił, że kolekcja będzie dostępna w Polsce już od czerwca.
Na spotkanie zaproszono kobiety sukcesu, mediów, naczelne największych polskich magazynów i dziennikarzy. Oczywiście nie zabrakło również nas – portalu CH24.PL.
opracowanie: Tomasz Kiełtyka