Pierwszy butik Hour Passion w Polsce
21 grudnia w centrum handlowym Poznań City Center otwarty zostanie butik Hour Passion. To pierwszy multibrandowy salon zegarkowy Swatch Group zlokalizowany na terenie Polski.
Polska to kraj, w którym z pewnością zbyt mało jest profesjonalnych salonów zegarkowych. Przybywa natomiast świadomych klientów, wymuszających na sprzedawcach poszerzanie wiedzy i coraz lepszą obsługę. Na przestrzeni ostatniego roku sporo zmieniło się również w sposobie prezentacji czasomierzy na sklepowych witrynach: uginające się pod ciężarem setek zegarków półki ustąpiły w wielu przypadkach miejsca wyselekcjonowanym, flagowym modelom. Wygląda na to, że nasz 40-milionowy naród małymi krokami zmierza w dobrym kierunku. Koniec roku przyniesie jeszcze jedno wydarzenie – Swatch Group otworzy pierwszy własny multibrandowy salon.
Hour Passion to butiki z zegarkami i biżuterią różnych marek należących do Swatch Group, które na całym świecie powstają (od 2004 roku) w centrach miast oraz na lotniskach. Na chwilę obecną sieć tworzy ponad 50 salonów w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Francji, Irlandii, Hiszpanii, Rosji, Stanach Zjednoczonych, Malezji i Chinach. Do grona wymienionych krajów dołącza właśnie Polska.
Poznański butik to powierzchnia 88m2, na której od końca grudnia będzie można nabyć zegarki marek takich jak: Longines, Rado, Tissot, Certina, Calvin Klein, Swatch oraz flik-flak. Całość mieści się w centrum handlowym Poznań City Center, tuż obok dworca kolejowego i terminali autobusowych.
Hour Passion ma stać się miejscem, które przez wiele lat będzie towarzyszyło nam przy zegarkowych zakupach: począwszy od pierwszego, budżetowego flik-flaka, aż po jedną z popularniejszych marek w Polsce – Longines. Każda z obecnych w butiku firm będzie miała dla siebie wydzieloną, odpowiednio oznakowaną (charakterystyczne kolory i materiały) część sklepu.
Na chwilę obecną dysponujemy wyłącznie wizualizacjami powierzchni sklepowej. Na ich podstawie można wnioskować, że wystrój to spójna z zachodnimi salonami HP całość: jest ascetycznie, elegancko i ze smakiem (choć to będziecie mogli zweryfikować dopiero po osobistej wizycie w salonie). Od Swatch Group otrzymaliśmy zapewnienie, że wyjątkowy nacisk postawiono na dobór właściwych pracowników i ich przeszkolenie. Personel ma dysponować dużą wiedzą na temat marek stanowiących ofertę Hour Passion.
Relacja z otwarcia butiku w Poznaniu – po 21 grudnia.