Maciej Stuhr ambasadorem Maurice Lacroix
Posiadanie znanej twarzy jako ambasadora marki jest prawdopodobnie jednym z najważniejszych marketingowych celów każdej zegarkowej manufaktury. Zwracając się w stronę polskich klientów, Maurice Lacroix zawarł współpracę z cenionym aktorem i satyrykiem, Maciejem Stuhrem.
Młody, ale już bardzo doświadczony, obyty i – co najważniejsze – lubiany aktor, syn ikony polskiego kina – Jerzego Stuhra – będzie częścią nowej, skierowanej do szerokiej publiczności kampanii marki, której mottem jest hasło „Follow your conviction”. Wspólne działania będą mieć na celu nie tylko promowanie marki, ale również rozwoju i tak już popularnej, choć moim zdaniem niesłusznie niedocenianej w naszym kraju firmy.
Pierwsza wspólna sesja zdjęciowa, zorganizowana w ulubionej metropolii aktora – Nowym Jorku – zwieńczona została zdjęciami autorstwa żony Pana Macieja, Samanty. Klimatyczne fotografie z tętniącymi życiem ulicami miasta w tle, prezentują aktora noszącego na przegubie pochodzący z linii Masterpiece zegarek Le Chronograph Squelette. Napędzany własnym mechanizmem kaliber ML 106-7 opisywaliśmy już TUTAJ.
Zawarta na wiele lat, bliska współpraca, zapewne zaowocuje zwiększeniem popularności Maurice Lacroix w naszym kraju. Warto docenić fakt, że wreszcie ambasadorem firmy zegarkowej została osoba, której osobowość, dokonania artystyczne i sposób bycia nie odstają od poziomu, jakim charakteryzuje się szwajcarskie zegarmistrzostwo. Nie mniej istotny jest fakt, że zawieranie tego typu współpracy jest kolejnym dowodem na zwiększenie znaczenie polskiego rynku dla szwajcarskich manufaktur zegarmistrzowskich.
opracowanie: Łukasz Doskocz
Już od kilku lat systematycznie , kilka razy wciągu dnia odwiedzam portal Chronos24.
Podziwiam wszystkich autorów recenzji oraz innych artykułów za pełen profesjonalizm i rzetelność swoich publikacji. Podziwiam też Państwa za wiedzę i pasję którą każdego dnia z nami czytelnikami się dzielicie.
Co do powyższego artykułu cieszy mnie bardzo, że kolejny Polak w tym przypadku Pan Maciej Stuhr został ambasadorem marki Maurice Lacroix, jednakże chciałem odnieść się do słów autora..”choć moim zdaniem niesłusznie niedocenianej w naszym kraju firmy.”
Mam ogromną przyjemność i zaszczyt współpracować z marką ML i niestety muszę się nie zgodzić z autorem … ponieważ może i zegarki firmy ML są dobrej jakości a ich design mnie osobiście powala na kolana.
Lecz polityka cenowa firmy oraz serwis pozostawiają wiele do życzenia i może właśnie stąd to „niedocenienie” Ceny zegarków znacznie zawyżone a ceny części podchodzą już pod czysty absurd nie wspominając już o innych usługach serwisowych.
Doceniam markę ML za ich wkład w piękną dziedzinę zegarmistrzostwa mam tu na myśli głównie model Memoire 1 oraz inne modele z linii Masterpiece lecz polityka cenowa zabija moje piękne marzenie o posiadaniu modelu tej firmy.