Maciej Stuhr ambasadorem Maurice Lacroix

Posiadanie znanej twarzy jako ambasadora marki jest prawdopodobnie jednym z najważniejszych marketingowych celów każdej zegarkowej manufaktury. Zwracając się w stronę polskich klientów, Maurice Lacroix zawarł współpracę z cenionym aktorem i satyrykiem, Maciejem Stuhrem.

Młody, ale już bardzo doświadczony, obyty i – co najważniejsze – lubiany aktor, syn ikony polskiego kina – Jerzego Stuhra – będzie częścią nowej, skierowanej do szerokiej publiczności kampanii marki, której mottem jest hasło „Follow your conviction”. Wspólne działania będą mieć na celu nie tylko promowanie marki, ale również rozwoju i tak już popularnej, choć moim zdaniem niesłusznie niedocenianej w naszym kraju firmy.

foto: Maurice Lacroix
foto: Maurice Lacroix

Pierwsza wspólna sesja zdjęciowa, zorganizowana w ulubionej metropolii aktora – Nowym Jorku – zwieńczona została zdjęciami autorstwa żony Pana Macieja, Samanty. Klimatyczne fotografie z tętniącymi życiem ulicami miasta w tle, prezentują aktora noszącego na przegubie pochodzący z linii Masterpiece zegarek Le Chronograph Squelette. Napędzany własnym mechanizmem kaliber ML 106-7 opisywaliśmy już TUTAJ.

Zawarta na wiele lat, bliska współpraca, zapewne zaowocuje zwiększeniem popularności Maurice Lacroix w naszym kraju. Warto docenić fakt, że wreszcie ambasadorem firmy zegarkowej została osoba, której osobowość, dokonania artystyczne i sposób bycia nie odstają od poziomu, jakim charakteryzuje się szwajcarskie zegarmistrzostwo. Nie mniej istotny jest fakt, że zawieranie tego typu współpracy jest kolejnym dowodem na zwiększenie znaczenie polskiego rynku dla szwajcarskich manufaktur zegarmistrzowskich.

źródło: Maurice Lacroix
opracowanie: Łukasz Doskocz