HUBLOT oficjalnym chronometrażystą FIFA
Jean-Claude Biver i HUBLOT zawarli najbardziej spektakularny kontrakt marketingowy w historii marki. Szwajcarska manufaktura została oficjalnym chronometrażystą oraz zegarmistrzem (czyt. twórcą zegarków) piłkarskiej federacji FIFA. Współpraca rozpocznie się już od najbliższych Mistrzostw Świata w RPA.
15 kwietnia w Zurychu, podczas oficjalnej konferencji prasowej transmitowanej na żywo przez stronę internetową hublot.com, Jean-Claude Biver oraz Joseph S. Blatter (prezydent Federation Internationale de Football Association) podpisali umowę, na mocy której HUBLOT został oficjalnym partnerem federacji w kwestii pomiaru czasu i wszystkich aspektów z tym związanych. Kontrakt, który wejdzie w życie już podczas najbliższych Mistrzostw Świata w piłce nożnej w RPA, obejmować będzie także turniej w 2014, którego gospodarzem będzie Brazylia.
Jak można się domyślać, HUBLOT będzie odpowiedzialny za wszelkie pomiary czasu podczas największej sportowej imprezy świata. Logo marki pojawi się także na tablicach świetlnych, tablicach sędziowskich oraz banerach. Oprócz tego firma stworzy również serię zegarków dedykowanych imprezie w 2014 roku, w które prawdopodobnie wyposażani będą sędziowie poszczególnych spotkań. Pierwsza kolekcja zegarków dedykowanych FIFA pojawi się już za rok.
Dla HUBLOT oficjalne partnerstwo z FIFA nie jest pierwszym, jeśli chodzi o football. W 2008 roku marka była partnerem Mistrzostw Europy, współpracuje również z federacjami piłkarskimi Meksyku, Hiszpanii oraz klubem Manchester United. Jednak dopiero zawarcie spektakularnej umowy z międzynarodową federacją piłkarską ugruntowało pozycję marki na runku sportowym, udowadniając przy tym niesamowite zdolności marketingowe jej szefa, Jeana-Claude Bivera. Można śmiało powiedzieć, że w kategorii marketingowo-PR’owej HUBLOT nie ma sobie obecnie równych na szwajcarskim rynku zegarmistrzowskim.
Wyraźnie podekscytowany i jak zwykle pełen entuzjazmu CEO HUBLOT powiedział: „Posiadamy już doświadczenie w dziedzinie współpracy z football’owym światem, w końcu to my byliśmy pierwszą marką oficjalnie zaangażowaną w piłkę. To wielki honor i niezmierzona przyjemność zostać „Oficjalnym Chronometrażystą” najbliższych dwóch turniejów Mistrzostw Świata, imprezy cieszącej się największą oglądalnością w skali światowej.”
Prezydent FIFA, Joseph S. Blatter dodał: „Jestem zachwycony, że HUBLOT będzie z nami podczas najbliższych Mistrzostw Świata. Mam ogromny respekt dla tej marki, szczególnie dla jej innowacyjności i odrębności, napędzanej pasją i entuzjazmem osoby Jeana-Claude Bivera. HUBLOT jest synonim szwajcarskiej precyzji i jakości.”
opracowanie i tłumaczenie: Łukasz Doskocz