Chronopassion i CORUM

Szwajcarska manufaktura CORUM poświęciła ostatnie 4 lata całkowitej odnowie wizerunku marki poprzez rozwój własnego DNA i rewitalizację bogatej historii. Ważnym elementem tej kampanii jest partnerstwo z ekskluzywnym paryskim butikiem Chronopassion.

Oficjalna prezentacja wejścia marki CORUM w kooperację z prowadzonym przez Laurenta Picciotto butikiem przy 271 Rue St-Honoré odbyła się 1 września. Licząca sobie już ponad 54 lata firma z każdym rokiem notuje dynamiczny rozwój. 4 charakterystyczne filary kolekcji podlegają przemyślanemu procesowi rozwoju, jednocześnie pozostając wierne tradycji i własnej tożsamości.

Chronopassion

foto: corum.ch
foto: corum.ch

Laurent Picciotto założył firmę Chronpassion w 1988 roku. W założeniu butik miał być miejscem dedykowanym zegarmistrzowskim komplikacjom oraz seriom limitowanym, także tym stworzonym ekskluzywnie dla paryskiego salonu. Mottem salonu jest sentencja „Życie jest cenne, Twój zegarek jest tego dowodem”. Od przeszło 20 lat pod jednym dachem gromadzone są zegarki i marki będące kwintesencją zegarmistrzowskich kreacji, ponad wszystko ceniące sobie przygodę, jaką jest życie, w tym wypadku wyrażaną poprzez zegarek. W stosunkowo krótkim czasie Laurent Picciotto stał się ambasadorem 25 wyjątkowych marek. Najnowszym nabytkiem imponującego portfolio jest CORUM.

Picciotto tak wyjaśnił swój wybór: „Od momentu przybycia Antonio Celce, oczywistym stał się fakt odrodzenia CORUM, a nadchodzące innowacje potwierdzają tę tezę, dając mi doskonały powód powitania CORUM na pokładzie Chronopassion. Model Ti-Bridge jest doskonałą ilustracją reaktywacji firmy, łączącej w sobie tradycję domu CORUM ze współczesnym duchem, bez cienia oportunizmu. Ten stan umysłu ma fundamentalne znaczenie. Determinacja, poczucie rzeczywistości oraz fair play charakteryzują markę. Plus oczywiście dążenie do bycia lepszym. Nadajemy na tej samej częstotliwości! Wszystkie te elementy czynią nasze nowe partnerstwo wyjątkowo ekscytującym, a klienci będą zachwyceni czekającymi na nich niespodziankami.”

foto: corum.ch
foto: corum.ch

CEO marki CORUM Antonio Clece dodał: „Jako kapitan marki, kapitan drużyny, jestem świadomy wartości ludzi, którzy przyczynili się do sukcesu CORUM, tak więc mam ogromny szacunek do naszych dilerów, którzy są przecież ambasadorami firmy. Laurent jest osobą o przyjacielskiej, szczerej i zdeterminowanej osobowości, jest człowiekiem który dołączył do rodziny CORUM, i z którym chcemy budować długoterminowy związek. Uzupełniamy się wzajemnie. Laurent i nasz team będą cennym nabytkiem równolegle dla Chronopassion i CORUM, ale przede wszystkim dla naszych klientów. Jako ludzie z pasją, jesteśmy przekonani, że skutecznie możemy rozprzestrzeniać zegarkowego wirusa. Nasze współdziałanie pomoże rozwijać kulturę zegarmistrzostwa, która jest dla nas rzeczą tak cenną.”

CORUM Ti-Bridge

Zaprezentowany na tegorocznym BASELWORLD model Ti-Bridge z charakterystycznym, bagietkowym mechanizmem jest zegarkiem idealnie oddającym filozofię i wartości marki: kreatywność, design, profesjonalizm i wysokie zegarmistrzostwo. W zegarku pracuje nowy, stworzony od podstaw w warsztatach CORUM kaliber CO 007 z 3-dniową rezerwą chodu. Jego elementy wykonano z ultra-nowoczesnych materiałów. Balans pracuje z częstotliwością 4 Hz. Koperta, wykonana z tytanu, ma wymiary 42.5×41.5 mm. Czasomierz jest limitowany do 750 egzemplarzy.

źródło: corum.ch
tłumaczenie i opracowanie: Łukasz Doskocz