Longines DolceVita
Ambasador Elegancji Longines Kate Winslet, w towarzystwie ikony Bollywood Aishwarii Rai Bachchan i gwiazdy azjatyckiej kinematografii Chi Ling Lin, zaprezentowała nowe modele z kolekcji Longines DolceVita. Kreacje stanowiące kombinacje stali i różnych kolorów złota, to nowa odsłona zegarka, który swoją premierę miał już w 1997 roku.
Wspaniała sceneria, położonej na jednym ze wzgórz otaczających Rzym Villi Miani, stanowiła idealne tło dla uroczystej kolacji, podczas której Kate Winslet, po raz pierwszy wystąpiła w roli Ambasadora Elegancji Longines. Brytyjskiej gwieździe filmowej, zdobywczyni Oscara za najlepszą rolę żeńską w 2009 roku towarzyszyły ikona Bollywood Aishwarya Rai Bachchan oraz popularna azjatycka aktorka Chi Ling Lin.
Podczas kolacji, 400 gościom zaprezentowano najnowsze zegarki z kolekcji Longines DolceVita. Następnie uczestnicy imprezy mieli okazję jako pierwsi obejrzeć nowy film reklamowy z udziałem gwiazd wieczoru, prezentowany na specjalnym ekranie rozwieszonym na ścianach historycznej Villi. Obraz autorstwa Matthieu Mantovaniego ukazuje trzy Ambasadorki Elegancji Longines realizujące swoją, współczesną wizję włoskiego „Dolce Vita”. Film, inspirowany wyjątkową i gwarną Via Veneto w Rzymie doskonale oddaje specyficzną atmosferę ulic Wiecznego Miasta. Po pokazie zaprezentowano zdjęcie z nowej kampanii reklamowej, której ujęcia są dziełem słynnej fotograficzki Véronique Vial.
Kolekcja Longines DolceVita zadebiutowała w 1997 roku. Charakteryzuje się prostokątnym kształtem koperty, który stanowi doskonałą podstawę dla wielu różnorodnych wersji czasomierza. Nowe zegarki z tej linii cechuje połączenie złota i stali. Kreacje są dostępne w trzech rozmiarach kopert z kilkoma tarczami do wyboru. Część z nich dodatkowo zdobią brylanty.