Longines DolceVita i Prix de Diane
Wyścigi Prix de Diane stały się okazją do zaprezentowania odświeżonej kolekcji damskich zegarków – Longines DolceVita.
Organizowane każdego roku w Chantilly (Francja) najbardziej prestiżowe wyścigi klaczy zgromadziły w tym roku blisko 45.000 odwiedzających. Dystyngowana oprawa – w tym królujące niemal na każdym kroku kobiece kapelusze – idealnie wpisywała się w hasło reklamowe partnera imprezy, firmy Longines „Elegance is an attitude”.
Szwajcarski producent zegarków, w przeddzień zawodów przygotował oficjalny, premierowy pokaz odświeżonej kolekcji DolceVita. Spotkaniu z zaproszonymi gośćmi przewodniczył prezydent marki Walter von Känel w towarzystwie dyrektora marketingu Juana Carlosa Capelli’ego oraz wieloletniej ambasadorki firmy – indyjskiej aktorki Aishwaryi Rai. Ta ostatnia swoją współpracę z Longines rozpoczynała kilkanaście lat temu właśnie od promocji kolekcji DolceVita.
Przypomnijmy, że DolceVita to przede wszystkim charakterystyczne, prostokątne zegarki. W najnowszej odsłonie oferowane będą w stalowej kopercie – opcjonalnie wysadzanej diamentami – dostępnej w czterech różnych rozmiarach. Panie będą mogły również wybrać tarczę: posrebrzaną z rzymskimi cyframi albo czarną, lakierowaną lub wykonaną z masy perłowej z diamentami pełniącymi rolę indeksów. Zdecydują również w jaki sposób będą je nosiły: na pasku (czarnym, białym, szarym, czerwonym) czy stalowej bransolecie. Wszystkie modele zasili kwarcowy mechanizm, pozwalającym na odczyt godzin, minut oraz sekund.
Umieszczone w gablotach zegarki towarzyszyły gościom również podczas wyścigów – w tym, w czasie najważniejszego Prix de Diane. Kilka gonitw pozwoliło poczuć atmosferę do tego stopnia, że zdecydowałem się obstawić jedną z nich. Niestety bez sukcesu.
Poniżej prezentujemy fotorelację z wydarzenia. I chociaż zwykle skupiamy się na zegarkach, a nie na modzie, w tym wypadku nie potrafiliśmy przejść obojętnie obok m.in. tak niesamowitych kobiecych nakryć głowy.