Limitowane RADO specjalnie dla Agnieszki Radwańskiej

Nowy, limitowany do 99 egzemplarzy model True Match Point Automatic zadedykowano najbardziej utalentowanej polskiej tenisistce i zarazem ambasadorce marki Rado – Agnieszce Radwańskiej. Zegarek dostępny będzie tylko na terenie Polski.

Agnieszka Radwańska, Justyna Kowalczyk, Krzysztof Hołowczyc to tylko kilka osób, które godnie reprezentują nasz kraj na arenie sportowej, osiągając przy tym sukcesy dające im globalną rozpoznawalność. Ta z kolei przekłada się na zainteresowanie sponsorów. W świecie zegarków na ogół oznacza to logotyp firmy na stroju sportowca lub poświęcony mu model zegarka. Ta ostatnia sytuacja w przypadku Polaków nie zdarza się często (np. Robert Kubica i przygotowana dla niego Certina). Z tym większą radością przyjęliśmy ogłoszoną wczoraj wiadomość o specjalnym, limitowanym zegarku, który firma Rado stworzyła z myślą o wielokrotnej zwyciężczyni turnieju WTA – Agnieszce Radwańskiej. Co ciekawe (i wyjątkowo rzadkie), czasomierz będzie można nabyć tylko w ojczyźnie tenisistki.

RADO True Match Point LE Agnieszka Radwańska
RADO True Match Point LE Agnieszka Radwańska

Sam zegarek – Rado True Match Point – to prosty trzywskazówkowiec zasilany automatycznym mechanizmem (ETA C07.611) z około 80-godzinną rezerwą chodu. Werk zamknięto w białej, wodoodpornej do 50m kopercie wykonanej z – a jakże – ceramiki hi-tech. Jeśli zastanawiacie się w czym tkwi różnica pomiędzy ceramiką hi-tech, a tą „zwykłą”, to zapytaliśmy o to CEO marki Rado – Matthiasa Breschana, który przybył do Warszawy specjalnie na prezentację dedykowanego Radwańskiej zegarka. Wywiad wkrótce na łamach CH24.PL.

Agnieszka Radwańska w dedykowanym jej zegarku RADO
Agnieszka Radwańska w dedykowanym jej zegarku RADO

Wspomniana koperta to konstrukcja monobloc – oznacza to, że całość powstała z jednego bloku ceramiki, a w efekcie producent mógł m.in. znacząco zmniejszyć jej grubość (wymiary to 40,1×47,3×10,4mm). Zegarek faktycznie jest dość płaski i choć średnica kwalifikuje go raczej na męski nadgarstek, na ręce Agnieszki wyglądał ładnie. A w przypadku kobiet to na ogół sprawa najważniejsza.

Matthias Breschan (CEO Rado) i Agnieszka Radwańska
Matthias Breschan (CEO Rado) i Agnieszka Radwańska

Długie, proste indeksy, wskazówki oraz „kotwiczkę” Rado (element ruchomy w przypadku zegarków wyposażonych w mechanizm z automatycznym naciągiem) wykonano z barwionej na niebiesko stali. Środkową część indeksów i wskazówek (godzinowej i minutowej) pokryto białą Super-Luminovą. Natomiast na godz. 3 wkomponowano okienko daty. Kopertę zestawiono z ceramiczną bransoletą zakończoną zapięciem motylkowym z tytanu. Dzięki tak dobranym materiałom całość jest antyalergiczna oraz lekka. Z kolei ceramika gwarantuje wysoką odporność na zarysowania i daje gwarancję, że za 5 czy 50 lat, biel będzie nadal tak intensywna jak na początku.

RADO True Match Point - dekiel z podpisem Agnieszki Radwańskiej
RADO True Match Point – dekiel z podpisem Agnieszki Radwańskiej

To co wyróżnia zegarek i czyni go wyjątkowym, kryje się po drugiej stronie – na deklu. Jego pełną tytanową powierzchnię ozdobił napis „Agnieszka Radwańska” wraz z wygrawerowanym autografem tenisistki oraz – między innymi – numer zegarka w postaci XX/99. Agnieszka podczas prezentacji otrzymała model z numerem 06. Pozostałe 98 osób, które zdecyduje się na zakup Rado True Match Point, musi liczyć się z wydatkiem 6.590PLN.

Marek Lis (Brand Manager RADO w Polsce), Agnieszka Radwańska i  Matthias Breschan (CEO RADO)
Marek Lis (Brand Manager RADO w Polsce), Agnieszka Radwańska i Matthias Breschan (CEO RADO)

Matthias Breschan wręczając zegarek powiedział: „Z dumą prezentujemy w Polsce i w towarzystwie Agi nową limitowaną edycję Rado True Match Point. To piękny, inspirowany tenisem zegarek i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Aga potwierdza to swoim własnoręcznym podpisem”.

Agnieszce gratulujemy sukcesu – tym razem nie na korcie, a we współpracy z marką Rado.