Pierwszy dodatek Vogue Watches pod redakcją CH24
Na rynek trafia właśnie biznesowe wydanie Vogue Leaders, w którym po raz pierwszy znalazł się także dodatek o zegarkach – Vogue Watches. Za przygotowanie jego treści odpowiadała redakcja CH24.
Najbardziej znany i ceniony prasowy tytuł modowy – Vogue – od kilku lat obecny jest na rynku polskim. W ramach wydań specjalnych magazynu, takich jak Vogue Living czy Vogue Beauty, teraz na rynek trafia drugi numer biznesowego Vogue Leaders, a w nim debiutujący dodatek o zegarkach – Vogue Watches. Jesteśmy dumni, że to redakcji CH24 powierzono opracowanie treści wszystkich artykułów, jakie się w nim znalazły.
Motywem przewodnim numeru jest inspiracja do odnalezienia ponadczasowego modelu, mogącego stać stałym towarzyszem nadgarstka, swoistą kropką nad „i”, kompromisem pomiędzy potrzebami, ekonomią i zdrowym rozsądkiem. Czytając Vogue Watches poznacie kulisy mody na zegarki vintage i powody, dla których producenci coraz częściej odkurzają swoje archiwa. Z Łukaszem Doskoczem sprawdzicie w jaki sposób odmienić swój flagowy model, nadając mu indywidualnego charakteru poprzez różne techniki personalizacji, a wspólnie z Magdaleną Piekarską zastanowicie się, czy podział na kolekcje damskie i męskie ma jeszcze jakikolwiek sens. Z kolei Tomasz Kiełtyka udowodni, że wyścig technologiczny nie omija również dość konserwatywnej branży zegarkowej.
Mamy nadzieję, że wśród naszych propozycji odkryjecie interesujące egzemplarze, które co prawda nie zmienią subiektywnego poczucia upływającego czasu, ale przynajmniej uprzyjemnią jego odmierzanie. W imieniu całej redakcji CH24 zachęcamy do czytania.