LONGINES DolceVita w Warszawie
19 kwietnia w Warszawie oficjalnie zaprezentowano nową, damską linię czasomierzy DolceVita marki Longines. Modele, które łączą w sobie stal oraz dwa kolory złota, są kolejnym ukłonem następnej szwajcarskiej marki w kierunku kobiet, które coraz mocniej rozmiłowane są w zegarkach.
W połowie ubiegłego miesiąca odbyła się, w ulokowanej w centrum Warszawy włoskiej restauracji GAR, oficjalna premiera odnowionej i odświeżonej jednocześnie kolekcji dedykowanych paniom czasomierzy DolceVita. Linia, która w ofercie firmy dostępna jest od 14 lat, doczekała się subtelnego face-liftingu i nowych „kombinacji materiałowych” – z wykorzystaniem żółtego i różowego złota.
Pojawieniu się nowych czasomierzy towarzyszyła zorganizowana w Rzymie oficjalna, światowa premiera, którą uświetniła obecność trzech wyjątkowych (talentem i urodą) ambasadorek marki: Kate Winslet, Aishwary Rai Bachchan oraz Chi Ling Lin. Z tej okazji powstał również krótki film oddający filozofię włoskiego stylu życia, stojącą za nazwą kolekcji – la DolceVita (dosłownie: słodkie życie). Prezentacji filmu, ambasadorek (niestety jedynie wirtualnie) oraz czasomierzy przy okazji warszawskiej premiery dokonał Leszek Pilch – Brand Manager Longines. Towarzyszyli mu Stanley Bark – Country Manager Swatch Group Polska oraz Magdalena Polańska – PR Manager Swatch Group. Oprócz prezentacji samych zegarków zaproszeni goście mieli okazję choć delikatnie zanurzyć się we włoskiej atmosferze, a to za sprawą śródziemnomorskiej kuchni (firmowanej przez Magdę Gessler) oraz degustacji włoskich win.
Dostępne w trzech wielkościach (16×20.4mm; 19.8×24.5mm; 22.4×26.85mm) i kilkunastu wariantach kolorystycznych tarcz oraz kopert (połączenie stali ze złotem i/lub diamentami) zegarki DolceVita, napędzane kwarcowymi mechanizmami ETA, trafiły już do wybranych polskich salonów i butików.