Frédérique Constant Classics Delight Automatic
Łagodne krągłości z eleganckimi wcięciami są w nim jak pochwała kobiecości. Model Classics Delight Automatic nie tylko ładnie wygląda, ale jest też częścią wyjątkowej kampanii. W jej tle: szczytny cel, a na pierwszym planie znana aktorka.
Gwyneth Paltrow to jedna z gwiazd Hollywood słynących z filantropii, czyli idealna kandydatka na ambasadorkę dobroczynności firmy Frédérique Constant (oficjalnie aktorka została nią 1 marca br.). Marka angażuje się w działalność charytatywną już od 2004 r. przekazując na finansowanie leczenia chorób serca oraz potrzeb dzieci i kobiet 50 dolarów z każdego sprzedanego zegarka damskiego. Wspólny projekt Frédérique Constant i Gwyneth Paltrow ma na celu wsparcie organizacji Donors Choose finansującej m.in. edukację dzieci. Kupując zegarek można zatem pomóc potrzebującym.
Jak wygląda Classics Delight Automatic? Ma idealnie okrągłą 33-milimetrową kopertę, łagodnie przechodzącą w delikatną bransoletę. Uwagę zwracają subtelne krągłości obudowy uzyskane dzięki wcięciom i delikatnym uszom tworzącym całość z bransoletą. Tarcza w kolorze srebrnym jest podzielona na dwie części: zewnętrzną wykonaną z masy perłowej i wewnętrzną ozdobioną giloszowanym wzorem w serca. W połączeniu z ośmioma brylantowymi indeksami godzinowymi, wytłoczone serca nadają tarczy lekkości i bardziej kobiecego wyglądu. Natomiast okno datownika na godzinie 6 zapewnia równowagę i symetrię klasycznego podziału.
W dolnej części tarczy widać napis „Automatic” świadczący o tym, co kryje się w kopercie. Za wskazania modelu Classics Delight Automatic odpowiada płaski mechanizm z automatycznym naciągiem (kaliber FC-306) i 42-godzinną rezerwą chodu, widoczny przez przezroczysty dekiel. Zegarek Classics Delight Automatic jest dostępny w dwóch wersjach: stalowej lub stalowej łączonej z elementami pokrytymi powłoką z różowego złota.