AUDACITY
Audemars Piguet oficjalnie zainaugurował działanie witryny internetowej AUDACITY.ch. Strona jest internetowym magazynem dedykowanym marce, a skierowanym do miłośników firmy, wysokiego zegarmistrzostwa, kolekcjonerów oraz prasy.
Jak pisałem już w artykule poświęconym HUBLOTISTA (TUTAJ) luksusowe manufaktury zegarmistrzowskie coraz śmielej stawiają na Internet jako platformę promocji marki oraz bezpośredniego kontaktu z potencjalnym i rzeczywistym klientem. Medium, które jeszcze do niedawna było przez szwajcarską branżę zegarkową traktowane zupełnie po macoszemu, wreszcie (co zresztą wydawało się wszystkim oczywiste) zostało obdarzone należytym zaufaniem. AUDACITY.ch to stworzona przez manufakturę Audemars Piguet internetowa witryna dedykowana wydarzeniom dotyczącym nowych technologii, innowacji, sponsoringu, ambasadorów marki, limitowanych edycji, butików i salonów oraz premier nowych produktów firmy.
Dostępna w języku angielskim lub francuskim strona, która jest częścią firmowej strony AudemarsPiguet.com, ma wedle marki być odzwierciedleniem trzech podstawowych wartości jakimi kieruje się manufaktura: tradycja, doskonałość oraz śmiałość. Od tej ostatniej – w języku angielskimi „audacity” – witryna wzięła swoją nazwę.
Więcej na www.audacity.ch
opracowanie: Łukasz Doskocz