Vacheron Constantin – Maski
Reverso i polo: JLC partnerem Open de France 2009
Bardziej niż kiedykolwiek, zacieśniają się więzy między Jaeger-LeCoultre i polo. Manufaktura pełni funkcję partnera sportowego w wielu krajach, działając w stowarzyszeniach z najlepszymi graczami na świecie. We Francji, Jaeger-LeCoultre wzmacnia swoje zaangażowanie wspierając ponownie „Jaeger-LeCoultre Open de France Polo Cup” w Polo Club w Chantilly.
Piaget wspiera Only Watch – Ślad stopy na Księżycu
Już po raz trzeci, Piaget wspiera sprzedaż na charytatywnej aukcji Only Watch. To wyjątkowe wydarzenie, które ma miejsce co dwa lata w Monako, podczas Monaco Yacht Show, odbywa się pod patronatem Księcia Alberta II.
Trzeci Jaeger-LeCoultre Gold Cup w Sotogrande
W kolejnym, trzecim roku, manufaktura Jaeger-LeCoultre sponsoruje Gold Cup organizowany w Santa Maria Polo Club w Sotogrande, w Hiszpanii. Gold Cup, uważany za najważniejszy turniej gry w polo w Europie kontynentalnej, odbędzie się w dniach od 18 do 30 sierpnia 2009.
„The 40th Anniversary of the Moon Landing” – wystawa w Berlinie
Z okazji 40-tej rocznicy lądowania człowieka na Księżycu, Omega zaprasza na wystawę poświęconą temu wydarzeniu. „The 40th Anniversary of the Moon Landing” oglądać można w Berlinie, w centrum KaDaWe, do 24 sierpnia 2009 roku.
Piaget Polo FortyFive dla drużyny księcia Harrego
Nowym etapem sezonu gry w polo i towarzyskim wydarzeniem tego lata, był drugi Manhattan Polo Classic Cup Veuve Clicquot, który pozwolił drużynie księcia Harrego i wielkiemu graczowi w polo, Nacho Figueras, wygrać zwycięski tytuł i zegarek Piaget Polo FortyFive.
IWC Schaffhausen dla Mr. Big z filmu „Seks w wielkim mieście”. Product placement.
Ukazane w filmie produkty światowych marek zegarków wzbudzają szczególną ciekawość widzów. Lista modeli czasomierzy zaprezentowanych na dużym ekranie jest bardzo długa (przeszło 150 filmów). W ostatnich latach szczególną uwagę zwróciła marka IWC Schaffhausen. Zegarek IWC Portofino Automatique możemy podziwiać w słynnym obrazie „Seks w wielkim mieście” (Sex and the City). Wydarzenie to zostało uznane za product placement 2008 roku.
Jaeger-LeCoultre AMVOX2 Chronograph Racing w Le Mans
Z okazji 50 rocznicy zwycięstwa Astona Martin w 24-godzinnym maratonie w Le Mans we Francji, jego oficjalny partner, manufaktura Jaeger-LeCoultre zaprezentowała dwa zegarki AMVOX2 Chronograph Racing. Modele te zostały wyprodukowane w limitowanej serii 100 sztuk i należą do prawdziwej sztuki zegarmistrzowskiej.
Jaeger-LeCoultre rozwinął swój czerwony dywan w Cannes
19 maja 2009 roku Jaeger-LeCoultre otworzył w Cannes swój kolejny butik. Jest to trzeci salon sprzedaży JLC we Francji, po Paryżu na Placu Vendôme i Lyonie, jak również 28 na świecie.
SWATCH wstrząsnął Wenecją!
Wenecja, Włochy, 30 czerwca 2009 roku — SWATCH poruszył tłumy zgromadzone na Piazza San Marco podczas spektakularnego wieczornego show na żywo, którego gwiazdą był współczesny nowojorski malarz Billy The Artist, przedstawiciel nurtu nazwanego „Urbanistyczny prymitywizm”.