Omega wprowadza do sprzedaży okulary przeciwsłoneczne [dostępność, cena]
Efektem współpracy pomiędzy firmą Omega i Marcolin Eyewear jest kolekcja okularów przeciwsłonecznych sygnowanych logotypem producenta z Biel.
Do oferowanych przez Omegę akcesoriów tj. toreb, portfeli, pudełek na zegarki, pasków, spinek do koszuli, bransoletek i breloczków dołączą w 2016 roku okulary przeciwsłoneczne. Za ich produkcję odpowie Marcolin – firma wytwarzająca rocznie niemal 15 milionów oprawek dla marek takich jak Tom Ford, Ermenegildo Zegna, Tod’s czy Balenciaga. Okulary powstały we Włoszech, otrzymały soczewki polaryzacyjne oraz powłokę antyrefleksyjną i dostępne będą w kilku wariantach rozmiarowych i kolorystycznych.

Jeśli przyjrzycie się uważnie, w każdej z wersji dostrzeżecie nawiązania do zegarków. Przykładowo „nosek” jednego modelu ma kształt logotypu Omegi, boczne elementy innego kojarzą się ewidentnie z „pazurami” Constellation, zawiasy przypominają koronki, a czarne, gładkie powierzchnie mają przywodzić na myśl ceramikę Omegi.

Okulary powinny trafić do butików Omegi na całym świecie jeszcze w sierpniu. W Polsce – w zależności od modelu – ceny oscylować będą między 1.100PLN a 1.800PLN.
Więcej informacji o okularach Omegi znajdziecie TUTAJ.



Wyglądają na damskie. Trochę kosztują.
Firma się rozdrabnia a to nie wróży dobrze…
Cena dość wysoka… Wygląd nie zachwyca…
Wolę już sprawdzone Tomy Fordy albo Persole kupić.