Skip to content

CH24.PL

zegarki luksusowe, sportowe, klasyczne – polski portal o zegarkach.

  • EN
  • Aktualności
  • Działy
    • Kultowe zegarki
    • Recenzje zegarków
    • Zegarek Roku
    • Zobacz również:
      • Hands-On
      • Rankingi
      • Dzieje zegarmistrzostwa
      • Aukcje zegarków
      • Zegarki damskie
  • Baza wiedzy
    • Słownik pojęć zegarmistrzowskich
    • Poradnik zakupowy
    • Jak działa zegarek mechaniczny
  • Marki
    • A
      • A.Lange&Söhne
      • Alpina
      • Audemars Piguet
    • B
      • Ball
      • Bell&Ross
      • Blancpain
      • Breitling
      • Bulgari
    • C
      • Cartier
      • Certina
      • Chopard
    • D
      • De Bethune
      • Doxa
    • E
      • Eberhard
      • Eterna
    • F
      • F.P. Journe
      • Ferdinand Berthoud
      • Frédérique Constant
    • G
      • G-Shock
      • Glashütte Original
      • Grand Seiko
    • H
      • Hamilton
      • Hublot
    • I
      • IWC Schaffhausen
    • J
      • Jaeger-LeCoultre
      • Junghans
    • L
      • Laurent Ferrier
      • Longines
    • M
      • Maurice Lacroix
      • MB&F
      • Montblanc
    • O
      • Officine Panerai
      • Omega
      • Oris
    • P
      • Patek Philippe
      • Piaget
      • Polpora
    • R
      • Rado
      • Richard Mille
      • Rolex
    • S
      • SevenFriday
      • Seiko
      • Swatch
    • T
      • TAG Heuer
      • Tissot
      • Tudor
    • U
      • Ulysse Nardin
    • V
      • Vacheron Constantin
      • Vulcain
    • Z
      • Zenith
    • Zobacz wszystkie marki
  • Sklep
Nowa kampania Patek Philippe
  • facebook
  • Instagram
Search

Na skróty

  • Testy i recenzje zegarków
  • Hands-On
  • Rankingi
  • Kultowe Zegarki
  • Zegarki damskie

Popularne artykuły

  • Najciekawsze zegarki pokazane na targach GWD
  • Vogue Watches & Jewellery po raz czwarty pod redakcją CH24
  • Zegarek Roku 2025

Popularne marki

  • Omega
  • TAG Heuer
  • Longines
  • Breitling
EN
  • Norqain Wilde One Skeleton

    Recenzja Norqain Wild One Skeleton w letnim odcieniu turkusu

  • Patek Philippe Perpetual Calendar Chronograph Ref. 1518

    Aukcje Phillips Decade One – rekordowa aukcja i najdroższy vintage Patek Philippe w historii(!)

Nowa kampania Patek Philippe

Nowa kampania Patek Philippe

Łukasz Doskocz20.08.201022.08.20102 min. czytania

„You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation” to chyba najbardziej znany slogan reklamowy dotyczący branży zegarmistrzowskiej. Do tego, dedykowanego męskiej kolekcji hasła Patek Philippe dołączył nowe, dedykowane kolekcji zegarków dla Pań.

Nowe hasło jest rzecz jasna częścią zupełnie nowej kampanii reklamowej, skierowanej głównie na kolorową prasę. Paniom dedykowane będą utrzymane w bardzo eleganckim, klasycznym klimacie billboardy łączące, podobnie jak w wersji męskiej, scenkę rodzinną zestawioną z konkretnym modelem kolekcji.

Jeśli zaś o samo hasło chodzi, brzmi ono: „Something truly precious holds its beauty forever” (Coś naprawdę cennego pozostaje pięknym na zawsze). Zdjęcia użyte w reklamie, autorstwa Petera Lindbergha, podkreślają wartości, jakim hołduje marka, czyli przywiązanie do zegarka Patek Philippe mające swoje odzwierciedlenie w związku matki i córki. Zdjęcia emanują emocjami i tym, z czym kojarzy się marka – wyrafinowaniem. Cała kampania podzielona jest na dwie grupy: „Mama i córka” oraz „Tata i syn”.

foto: Patek Philippe
foto: Patek Philippe
foto: Patek Philippe
foto: Patek Philippe

Odpowiedzialna za stworzenie nowej reklamy, wraz z poprzedzającymi ją badaniami opinii potencjalnych klientek, jest firma Leagas Delaney. Jej szefowa, Margaret Johnson powiedziała: „Damska cześć klienteli Patek Philippe świadomie postrzega zegarki jako coś więcej, niż modę – kobiety doceniają zachwycający poziom wykonania każdego czasomierza. Nowa kampania buduje silną, emocjonalną więź z kobietą, która rozumie prawdziwą wartość i piękno czegoś naprawdę wyjątkowego”.

Kampania dedykowana Panom, która po raz pierwszy pojawiła się w mediach w 1996 roku, oparta jest na fotografiach Veronique Vial. Zdjęciom towarzyszy wspomniany wcześniej, słynny slogan „You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation” (Nigdy tak naprawdę nie posiadasz zegarka Patek Philippe. Opiekujesz się nim jedynie dla przyszłego pokolenia).

foto: Patek Philippe
foto: Patek Philippe
foto: Patek Philippe
foto: Patek Philippe

Bardzo stonowana kampania Patek Philippe, to z pewnością posunięcie godne marki stawiającej tradycję na 1. miejscu w tworzeniu kolejnych, znakomitych czasomierzy. Firma nie podążająca za światowymi trendami i modą, ciągle jawi się jako wyrafinowana marka, której nie przystoi nic ponad to, co oferują nowe bilbordy.

źródło: Patek Philippe
opracowanie i tłumaczenie: Łukasz Doskocz

Tagi Patek Philippe

Kategorie Aktualności Reklamy

Redakcja poleca

  • Chronoswiss Neo Digiteur Granit i Neo Digiteur Sand – z cyfrowym wskazaniem czasu

    Chronoswiss Neo Digiteur Granit i Neo Digiteur Sand

    Klarowne linie, prostokątna koperta oraz cyfrowe wskazania czasu. Po dwudziestu latach kultowy Digiteur powraca w nowoczesnej interpretacji. Oto […]

  • Czapek Time Jumper – model ze skaczącą godziną na 10-lecie manufaktury

    Czapek Time Jumper

    Z okazji jubileuszu marka Czapek wprowadza nowy model z inspirowaną zegarkami kieszonkowymi komplikacją skaczącej godziny.

  • Longines Master Collection Chronograph Moonphase – w luksusowej odsłonie

    Longines Master Collection Chronograph Moonphase

    Nowy Longines łączy ponadczasową, srebrzystą tarczę ze skomplikowanym mechanizmem, opakowanym w klasyczną kopertę z różowego złota.

Najczęściej czytane

  1. Hands-On TAG Heuer Carrera Chronograph Limited Edition
  2. Aukcje Phillips Decade One – rekordowa aukcja i najdroższy vintage Patek Philippe w historii(!)
  3. Universal Geneve Tribute to Compax „The Nina”
  4. Tissot PRX 38mm Damascus i PRX 38mm Titanium
  5. Omega Speedmaster 38mm Milano Cortina 2026
Podobne artykuły
  • Patek Philippe Calatrava

    #KultoweZegarki: Patek Philippe Calatrava

    Magdalena Piekarska 5.08.201613.02.2019
  • Patek Philippe

    Road Trip: Z wizytą w Patek Philippe (część 1)

    Łukasz Doskocz 23.09.20139.01.2018
  • Patek Philippe Nautilus Ref. 5711/1P

    #KultoweZegarki: Patek Philippe Nautilus

    Magdalena Piekarska 3.03.201713.02.2019
  • Zegarki w showbiznesie: Sylvester Stallone

    Timebloid Zegarki w showbiznesie: Sylvester Stallone

    watch.memes 29.07.202229.07.2022

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Newsletter

Zapisz się za darmo i nie przegap najnowszych aktualności oraz recenzji ze świata zegarków

zamknij
SHOP.CH24.PL

Sklep CH24

W sklepie CH24 postawiliśmy przede wszystkim na popularne i lubiane produkty – narzędzia, paski czy albumy o zegarkach.
Gwarantujemy przy tym najwyższą jakość!

Przejdź na SHOP.CH24.PL

Zegarek Roku CH24

Zegarek Roku

Już od ponad 15 lat przyznajemy najbardziej prestiżowe w Polsce nagrody dla najlepszych zegarków. Laureata w jednej z kategorii wybieracie również Wy – czytelnicy naszego magazynu.

Sprawdź nominowane zegarki!

Przejdź na zegarekroku.pl

Słownik pojęć
zegarmistrzowskich

Słownik pojęć zegarmistrzowskich

Wyjaśniamy pojęcia związane ze światem zegarków – zarówno te proste, jak i bardziej skomplikowane.

Aktualnie w słowniku pojęć zegarmistrzowskich CH24 znajduje się ponad 300 fraz.

Zobacz słownik

O CH24.PL

  • Redakcja
  • Reklama na stronie CH24.PL
  • W mediach
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Zasady korzystania z serwisu

Kategorie

  • Aukcje zegarków
  • Ciekawostki
  • Publikacje
  • Rankingi
  • Hands-On
  • Recenzje i testy zegarków
  • Wideo
  • Zegarki damskie

Zobacz także

  • Masz pytania? Zadaj je nam!
  • Encyklopedia wiedzy o zegarkach
  • Na co zwrócić uwagę przed zakupem
  • Jak powstają zegarki
  • Spotkania „Time To Meet”
  • Zegarek Roku

Join Us

  • Facebook
  • Instagram
  • X
  • Youtube

Aplikacja CH24

  • Pobierz aplikację – iOS
  • Pobierz aplikację – Android

Kontakt

GTK Kiełtyka Tomasz, ul. Zygmunta Starego 24A/8, 44-100 Gliwice.
tel. +48 (32) 750-08-16.
email: redakcja@ch24.pl
NIP: 631-189-87-10

Nazwy własne firm, produktów, instytucji, a także ich znaki towarowe są własnością tychże firm, podobnie jak materiały graficzne i filmowe wykorzystane w serwisie.
Wszystkie prawa zastrzeżone ©2009 - 2025 - CH24.PL ®
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.